czwartek, 23 czerwca 2011

Łapki.

Jakiś czas temu, kupiłam sobie dwa lakiery... Biały i czarny... nie znam firmy, kupiłam je sobie w jakimś pierwszy lepszym sklepie.. Lakiery w ogóle nie były przeze mnie używane więc postanowiłam na zakończenie roku zrobić sobie na paznokciach łapki...
Nie jest to może wszystko tak idealnie zrobione, jak u kosmetyczki.
Dużo czasu zajęło mi robienie takiego wzorku, ale efekt według mnie jest zniewalający. :)


Może tu nie bardzo widać.. Płytkę paznokcia pomalowałam na czarno, a po wyschnięciu zaczęłam robić białym po prostu łapki...
Po wyschnięciu całkowitego paznokcia pomalowałam je jeszcze bezbarwnym top coat'em. Po wyschnięciu, ubrałam się i ruszyłam na rozdanie świadectw. :)












Wzorek ten, może nie jest idealny, jednak mi się na prawdę podoba. Włożyłam w niego na prawdę sporo nerwów, gdyż co jakiś czas któryś z paznokci się rozmazywał. :-D

5 komentarzy:

  1. Już ci w szkole mówłam, że są świetne! :)

    Dyskrecja będzie (ale to byc może z pwodu, że są wakacje i nie mam kasy,żeby kogokolwiek powiadomic ;pp).

    P.S. jak będziesz podawała link w komentarzu, to bez litery ł, bo nie wchodzi ;D (ten link, nie że coś innego)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś oTAGowana:

    http://stardoll-styles-2010.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  3. to wygląda ślicznie :)
    A przy okazji, zapraszam na moje rozdanie

    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. FAJNIE:)



    zapraszam do mnie :)

    http://arynsa-arynsa.blogspot.com/ i zapraszam do obserwowania mojego bloga.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń